Nastroje z Lidla (Re: Akku vrtacka z Lidlu)

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Listopad 20 09:39:08 CET 2011

Je to myslene tak jak to popsal kolega nize. Nastroje k obrabeni se vzdy
vyrabeji (mely by) z nejake nastrojove oceli.
Takze to na co jsem se ptal bylo zda jsou jen z bezne NO vhodne na
prilezitostnou praci a opravy a nebo z neceho lepsiho viz. co vypsal
kolega - vhodneho na produkcni praci.

V elektroterminologii je to asi stejny dotaz jako kdybys se ptal zda ve
spinanem zdroji je osazen jen bezny elyt nebo nejaky lepsi. Vsechno jsou
to kondenzatory a se vsema ten zdroj bude nejak fungovat, aspon chvili. ;-)

Samozrejme mate pravdu, ze prisne logicky jsou to vsechno NO.

--
S pozdravem
Radek Vicek