ještě osciloskop - skor spektralny ?

Peter Adamec max13 na atlas.sk
Neděle Listopad 20 01:50:33 CET 2011

  To je ako keby som povedal ze ak generator tak jedine nad 3GHz( prip
10GHz na cisle nezalezi).
Faktom zostava ze to na obrazku je
1. Velka krava
2. Ak som spravne pochopil DS osciloskop do 50 khz
3, cele je to koncipovane viac ako spektrak

Nech su parametre akekolvek vyzdvihujem to co clovek ocakava od nazvem
ho SOHO  osciloskopu.
Je relativne maly a ma v sebe dost na to aby sa na nom dalo robit aj
nieco viac ako ozivovanie menica.
Tak ako kazdy iny produkt je to navrhovane na istu cielovu skupinu a
zatial musim potvrdit ze Agilent
zamieril tam kde doteraz podla mojho nazoru nikto iny. Koniek koncov,
som toho ziarivym prikladom.
Mal som 200MHz Rigol 4ch, Fluke 250MHz 2ch dokonca stale mam, ale na
seriu DSOX3000 nepoviem
  kriveho slova a suverenne s tym robim najradsej. Aj napriek tomu ze
mam pre mna perfektny generator
do 3GHz tak som ho vytiahol iba vtedy ked som meral frekvencnu
charakteristiku osciloskopu, pretoze je velky a na stol sa mi nemesti.
Ked som potreboval "nejaky" generator frekvencie radsej vytiahnem jeden
v ktorom je MAX038 lebo sa mesti pekne na stole alebo teraz po novom
preferujem tento agilent. Vsetko ma proste svoje pouzitie a nie vzdy
treba spickove vybavenie na to, aby ste sa dostali do ciela.
PA