ještě osciloskop

Peter Adamec max13 na atlas.sk
Sobota Listopad 19 12:37:46 CET 2011

Ten stroj je naozaj dobry, clovek ked si s tym zvykne robit tak by chcel
uz maximalne nieco lepsie.
Mimochodom ten generator sa rozbehnut da trvalejsie, rovnako sa da
rozbehnut aj ten 8 bit MSO co je na nom
a vlastne vsetky option co to ma vratane 200mhz sirky pasma keby si
clovek kupil aj ten 100mhz model. V ramci technickej diskusie ako na to
pripadne sukromne. Fakt je ze sice ma pamate menej ako rigol a pod ale
pridana hodnota je nezrovnatelne inde. Este lepsie je na tom rada 3000.
A hlavne posun pamatou je prijemne rovnomerny, a neskutocne rychle
zobrazovanie.
PA