Re: domácí meteostanice - měření kvality obvzduší?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Listopad 16 22:59:20 CET 2011

 16.11.2011, 22:48:36

Pokud si dobre vzpominam, tak ty dalsi dva udaje byly cas a teplota.
To se opravdu da poridit celkem levne. :-)
Z vlastni kapsy asi mnoho lidi neda, treba 1MKc, za mereni NOX na
dvorku, ale z obecniho to takovej problem byt nemusi, zvlast kdyz
zakazku provede ta spravna firma. Tim nechci tvrdit, ze to mereni v
zabinach stalo zrovna 1 MKc.
Otazka je, zda tam vubec neco merily. Necelej 1km od teto radnice
sidli brnenska pobocka CHMU, takze klidne na tu tabuli mohli prebirat
udaje z od tama.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz