RE: Re: domácí meteostanice - měření kvality obvzduší?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Listopad 16 22:07:35 CET 2011

Teď jsem si uvědomil, že v Brně - Žabinách u hotelu Kozák na zdi radnice MČ
bývala tabule, která ukazovala některá znečištění, asi tři hodnoty, jedna z
nich NOX. Asi to nebyla až tak drahá věc, protože jinak by to nejspíš
radnice nekoupila. Takže asi se to v rozumné cenové kategorii pořídit dá.
Podle NORC Street view tam v roce 2008 byl pouze ukazatel teploty, takže už
jim to asi chcíplo.