Prevod do pdf

AZe aze na seznam.cz
Středa Listopad 16 20:07:43 CET 2011

Tam moc možností není, v nabídce je Post script a True Type nebo jen True
Type anebo Žádná. Z jiných programů to tiskne česky, bohužel z PageMaker 6.5
nikoliv.
Další výsledky:
- FreePDF, jako tiskárna, neumí česky, z jiných SW umí
- PDFCreator Neumí *.p65, přes *.ps zase neumí česky
- PrimoPDF jako tiskárna, umí česky vše, kromě ž, udělá puntík, z jiných sw
česky umí.

Nejnadějnější je ten poslední. Je mi záhadou, proč umí z *.p65 všechna česká
písmena, kromě malého ž. Místo něj je tam tučný puntík. Kde může být chyba?

AZE

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 16, 2011 3:39 PM
Subject: Re: Prevod do pdf

nastavte aby vložil všechny fonty

----- Původní zpráva -----
Od: "AZe" <aze na seznam.cz>

Zdravim. Pro prevod do pdf pouzivam sw PDF995, tvari se jako tiskarna a
funguje. Jenze pri prevodu textu z PM6.5 do pdf poskodi cestinu. Text je
psan pismem ArialCE, po konverzi PDF995 vypadaji slova takto:

original: Důležitý, někdy, zajišťuje, řízení
po převodu: Dule.itý, nikdy, zajiš.uje, oízení,

Kde může být chyba? Zkoušel jsem různa nastavení, ale nic. Není nějaká jiná
možnost konverze?