Komunikace mezi PIC

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Listopad 16 18:43:29 CET 2011

Pokud se Vam libi OC, pak co zkusit pouzit 1-wire protokol. Ac mnohymi
zatracovana, jsem s ni docela spokojen (nejvzdalenejsi DS18B20 s parazitnim
napajenim mam cca 80 m). A nepotrebujete nic nez jednu volnou nohu u SLAVE a
mozna dve (pro tvrde pripinani napajeciho napeti) u MASTER.
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 16, 2011 5:18 PM
Subject: Re: Komunikace mezi PIC

Ten OC se mi libi asi nejvic, stejne to budu nejdriv muset odlaborovat na
univerzalce, tak uvidim, jestli to bude stacit. Jak pise pan Lukesh, tak
stejne asi budu vic valcit s tim, ze mi nejaka kolemjdouci spicka ten PIC v
cidle zresetuje (coz by taky vadit nemuselo, nemelo by to byt nijak casove
kriticke, jde jen o to, aby ten senzor v rozumne dobe zase nabehnul).

Kazdopadne to bude celkem vesele :)

Diky za nazory.

Pavel Kutina