Komunikace mezi PIC

Milan krata.milan na seznam.cz
Středa Listopad 16 17:23:04 CET 2011

Tu zkusenost mam od te doby co jsem byl nucen narychlo vymenit jedno
misto co zlobilo. Na doporuceni jsem v zapojeni vymenil pouze SN75176 a
dal misto nej MAX485
Spotreba zarizeni okamzite klesla prave o onech 80mA a to mne tak
vysokovalo, ze jsem delal i dalsi pokusy a od te doby kdyz chci neco co
nezere tak pouziju MAX485.
Opravdu jsem nikde nic neupravoval pouze jsem vymenil prevodnik. Pisu to
z hlavy a tak si nepamatuji zda mam spravne ty typy soucastek.
Milan