OT - S administratorem se nediskutuje

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Středa Listopad 16 13:58:09 CET 2011

Dne 16.11.2011 08:26, RV napsal(a):
> Pane Foldyno,
>
> prectete si jeste jednou co bylo v tom puvodnim prispevku a jak byl
> formulovan.
>
> Tam totiz o obsah vubec neslo - ten odkaz slo nahradit libovolnym jinym
> podobnyum linkem (a ze jich je) - kouknete se kde je otaznik. Samozrejme
> slo o to si verejne zanadavat (patricnym cool slovnikem) a ukazat zase
> po case kdo je tady chlapak - proti nam mlcicimu stadu.
>
> Pokud by kolega dal tenhle odkaz a zacal resit jak to chteji byrokrati
> vubec zaridit (nemam pocit, ze to ma smysl, ale budiz) tak bych nerekl
> [...]

Pane Vicku,

kdybych chtěl reagovat na původní příspěvek, učiním tak v příslušném
vlákně. To, že jsem tak neučinil, znamená, že jsem něj (notabane po
ADMINSTOPu) neměl v úmyslu reagovat.
Reagoval jsem na tu část příspěvku pana quasimoda, kde vyjadřuje
pochybnost, má-li obsah odkazovaného článku vůbec reálný podklad. Uvedl
jsem odkaz na návrh příslušného usnesení, kde si zájemce může ověřit, že
usnesení existuje, co je jeho obsahem a porovnat jej s článkem.
Nic víc, nic míň.
Pokud jde o formulaci původního příspěvku, ta je mi lhostejná. Podstatná
pro mně byla informace v odkazu, díky níž jsem si zmíněné usnesení
vyhledal a přečetl. Respektuji technické zaměření této konference a
nehodlám zde rozvíjet diskusi na téma její vhodnosti, i když by mě
popravdě řečeno zajímal názor některých členů konference na integrované
záznamníky údajů o událostech (viz zmíněný čl. 87), a to jak na jejich
technické řešení, tak i zajištění proti zneužití.

JF