Re: domácí meteostanice - měření kvality obvzduší?

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Středa Listopad 16 11:58:24 CET 2011

Já tomu samozřejmě rozumím.
A k smíchu to prostě není.
Pamatuji si souseda na chatě, který si šetřil pytlíky od mléka a do nich
cpal všechno možné a považoval to za "brikety".
Jen mi v těch dobách bylo 14 let a problém je, že se to asi celospolečensky
moc nezměnilo.
Jako kluk jsem jezdil do "vesnice", do Kolešovic u Rakovníka.
Už jako děcko jsem byl šokován, jak to tam bývalo v zimě "zahulené".
Já jako "pražák" jsem z toho býval  hodně rozhozený.
Znal jsem tu vesnici v létě a najedmou jsem se stkal s něčím, co jsem tehdy
považoval za "středověk".
V zimě jste ve vesnici během dne skoro nikoho nepotkali a celou vesnicí se
táhnul mrak kouře.
V létě to bylo v pohodě. Ale takto to fungovalo ve středověku a já jsem se i
s tím, že tam jezdil vlak, tak jsem se trochu s tím "středověkem" setkal.
A nezapomrnu na lokálku. (kdo nezná, tak vláček do méně obydlených oblastí),
s dřevěnými lavicemi a obrovskými kamny uprostřed vozu.
Tak hezký den a možná jsem probudil i ve vás krásné vzpomínky na staré
krásné vlaky.
Jindra Polívka
PS: To, že stárnu a blbnu vím.