Komunikace mezi PIC

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Listopad 16 11:54:04 CET 2011

Ja bych na nic nespolehal. Sam jsem si tim prosel prave pri provozu te
meteostanice - uz nekolik let bezi jedna s I2C natazenym ven z baraku na
cca 10m v nf dvoulince - absolutne bez problemu i za bourek.

Nicmene proste to neni co by melo byt.

Pouzil bych RS485 - je to u kazdeho zarizeni jeden levny svab navic a
minimum bizuterie kolem. V tech malych vzdalenostech to bude chodit i do
hvezdy. Mate to take po 4 dratech vcetne napajeni a kdyz by bylo treba
tak neni cokoliv natahnout vyrazne dal.

Radek Vicek