Re: domácí meteostanice - měření kvality obvzduší?

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Středa Listopad 16 11:41:51 CET 2011

I kdyby prošly, jejich vynutitelnost bude velmi malá. A zákon, který
není možné vynutit je zcela nadbytečný a lidem pro smích, poslouží jen
jako klacek na nepohodlné lidi.

Víte jaký je rozdíl mezi konvenčním a ekologickým zemědělcem?
Ten ekologický hnojí/stříká v noci.

Tomáš