ADMIN STOP Re: OT: Uz aby se ten SESR rozpadl...

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Listopad 15 16:05:59 CET 2011

Odpovím, jakkoliv "se na admin neodpovídá", ale nejsme přece v
diktatuře, že? Téma je vzhledem k místní náplni OT a bylo tak mnou
označeno, diskutovat jsem příliš nechtěl (o takových prasárnách se ani
nedá), spíš upozornit.

Nedivím se tomu stopu, nicméně proč jste tedy nejen nestopnul, ale
dokonce sám vyvolal třeba toto:

http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2011-November/404744.html (a to je
jen malý příklad z tohoto měsíce)

???