Kde koupit 2N5912

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Neděle Listopad 13 23:42:01 CET 2011

Asi tak :-), dnes pomalu nutnost a popravde pro me je vetsinou jednodussi, levnejsi a pohodlnejsi nakupovat na druhe strane zemekoule nez v sousednim meste.
S PayPal neni problem, pokud si k tomu napriklad poridite ucet a kartu treba od Mbank, nebude vas to stat ani korunu a vse zvladnete od PC, ale neni problem pouzit i beznou kartu, kterou mate.

Pro zajimavost ma zkusenost z pred minuleho tydne.
Potreboval jsem nejaka cidla, teoreticky nemecky vyrobek, hmotnost cidla 0.1g chtel jsem jich 10ks dokupy cca 50$.
V nemecku se chteli bavit o min 400ks, odkazali me na nejakeho nemeckeho prodejce ten je mel za cca 15Euro ks, to mi prislo docela dost.
Nasel jsme prodejce v USA s cenou 5$/ks, pri prolezani webu americkeho prodejce jsem nasel zminku o ceskem "zastoupeni", rikam si dam vydelat nekomu v CR a vyhnu se riziku a nakladum procleni.
Dotycnemu jsme napsal, chtel za cidlo 100Kc bez DPH, rikam si OK vezmu to na firmu.
Dodani 3-4 tydny, pan nema skladem a objednava az ma objednavku, OK neni to bezna houska a az tak nespecham.
Pan, ze posila jen pres profi balik ceske posty a za balne a postovne chce 160Kc!
To se mi moc nezdalo tak jsem mu slusne napsal, ze povazuji za zbytecne posilat cely 1g soucastek a kdyz hodne tak 3g obalu onech SMD cidelek profi balikem, ze by mi uplne stacilo kdyby to strcil do obalky a poslal jako doporuceny dopis za cca 30Kc, risknu i pripadnou ztratu dopisu na sve triko.
Podotykam, pan vedel, ze jsem si ho nasel na strankach toho US prodejce.
O jo joj to jsem si dal, dostal jsem strankovy email, kde mi bylo vysvetleno jak by pan musel kvuli tomu specialne na postu, ze je jeho cas drahy, atd.
Nakonec souhlasil, ale chtel za obalku 20Kc, za poslani doporuceneho dopisu a cestu na postu 80Kc.
Pokud chci at mu poslu emailem objednavku a on mi posle proformu a az ji uhradim,zacne bezet 4 tydeni lhuta behem ktere mi to doda.

No sedl jsem k PC, zaskrtlu v USA 10 cidel, za 50$ k tomu mi bylo pripocteno postovne 3.5$ (65Kc) , dalsich 5 kliknuti mysi a bylo zaplaceno pres Paypal. Za 5 pracovnich dni mi z USA prisla luxusni bublinkova obalka, v ktere krome cidel byl slevovy kupon na 5$ u dalsiho nakupu.
Rikam si, ze je u nas neco spatne....

Ferman