Vyvojove desky na PIC 16/32 ?

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Neděle Listopad 13 22:55:41 CET 2011

Presne, tyto moduly lze koupit zcela bezne na Buy It Now, ale jsou trochu vetsi a nejsem si jit zda maji LED, spise si myslim, ze nemají.
Kolega kupoval neco jako toto
http://www.ebay.com/itm/Mini-ENC28J60-Network-Ethernet-Module-ARM-Core-Development-Board-Tools-NEW-/150697446205?pt=BI_Control_Systems_PLCs&hash=item2316448b3d
ty se na Ebay na kup ted objevuji kolem 15$, ale v aukci, viz odkaz je lze celkem bezne koupi mezi 9-11$.
Tak mi to nedalo a prave jsem vyhral aukci tohoto modulu za 10.05 $, vcetne postovneho a ted abych se s tim naucil :-)
Pokud to nekoho zajima, byl tam 1 bid za 6.99, 30s pred koncem to nekdo zvedl na 7.99 a ma nabidka na 12$ 10s pred koncem
modul brala za 10.05$.

Pokud vim, kolega je bral od nejakeho cinana , ktery prodava i na Ebay, ale domluvul se s nim mimo na 10ks a tusim ze za 75$.
V pripade zajmu mohu zjstit kontakt.

Ferman