Vyroba DPS u pana Kohouta - cerstva zkusenost

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Listopad 12 14:12:56 CET 2011

Jo, já si desky dělal sám, prasil to na univerzály, než jsem Kohouta
objevil. Teď už na to kašlu, vše si nechávám u něj vyrobit.
Tedy ne že by nebyla v ČR jiná firma, která by mi PS neudělala, ale
tohle je nejlevnější, nejrychlejší a na HAM bastlení naprosto dostačující.
JaKub