OT: diakritika na gmaili uz zda sa funguje

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Listopad 11 15:51:38 CET 2011

2011/11/11 Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>:
> Já jedno vysvětlení mám. Drevokocúr je sranda, vymyslel to Sovák nebo
> Menšík. Veverka se slovensky řekne veverica.

V beznej reci sa skor pouziva zdrobnenina veverička aj medzi dospelymi.

Ked sme boli v Cechach v lete, v rozhlase (stanicu si nepamatam) sla
relacia o tom, ci mlada generacia este rozumie po slovensky. Nejak to
suviselo s tymi relaciami Cesko-Slovensko - talent, ci superstar..
Deti sa pytali, ako sa po slovensky povie "veverka". Jedna odpoved
bola "já vím, já vím veveruška". Redaktorka (ceska) povedala: no
vidis, spravna odpoved. Tak sme sa v aute pobavili :-)

miro