OT: diakritika na gmaili uz zda sa funguje

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Listopad 11 15:09:38 CET 2011

No tak tento Vas mail pri prijati ma citacie pokazene, Vase nove znaky
su OK. Uplne rovnako je to aj v archive
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2011-November/405469.html

To bude tym, ze ste prepli kodovanie odchodzich sprav. U seba mam
nastavene vychodzie.

Rozlozenie SK klavesnice je podobne CZ rozlozeniu, zmeny: ě/ľ, ř/ť,
ů/ô. CZ klavesnica nema ú, ä.

miro