GSM modul MC55i - dotaz

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Listopad 11 14:10:23 CET 2011

Tohle umi WirelessCOM/G10 od Teltoniky:
http://www.eshop.macroweil.cz/obchod/gsm-modemy/wireless-com-g10-2.html
Ten se sam pripoji pres GPRS na nastavenou IP adresu a port, kde
posloucha obsluzny software. Cokoli poslete na RS-232 tak prijde na ten
port a opacne.
Mame jich v terenu asi 50, za 2 roky provozu jsme zjistili, ze nekdy se
ten modem kousne a nebezi, takze tam mame rele na odpojeni napajeni,
pokud zarizeni zjisti, ze se nedovola na server.

Martin Hanek