Foto dokumentacie, viacnasobna expozicia, eliminacia sumu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Listopad 11 13:40:01 CET 2011

Hledejte ve forech amaterskych astronomu. Ti tento princip pouzivaji. Obavam se ale, ze pro zlepseni fotek dokumentace z nekolika kopii to moc vhodne nebude a vysledky budou pri vkladu nemaleho casu do zpracovani naprosto neadekvatni.

Jakub Serych