OT: diakritika na gmaili uz zda sa funguje

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Listopad 11 13:34:52 CET 2011

Pro overeni jsem Vam primo poslal trojici testovacich mailu z TB (jako
kolegum).

Deformace vicenasobnych odpovedi me neprekvapuje, vsichni zucastneni by
totiz museli mit korektne nastavene (pre)kodovani....

---
Jirka

Daląí informace o konferenci Hw-list