Foto dokumentacie, viacnasobna expozicia, eliminacia sumu

Soltisik Miroslav miroslav.soltisik na telekom.sk
Pátek Listopad 11 13:34:39 CET 2011

> Je ovsem otazka, co vlastne potrebujete dosahnout...

Na povodnych zasumenych fotografiach dokumentacie sa napr. nedaju citat popisky.
Ale mojim SW medzi usami sa mi ako tak da vylustit popis ak si pozriem na viacero fotiek (mam ich najviac 5) toho isteho a na kazdej sa to citat neda.

Urcite nie som prvy ani posledny co nieco take robi.

Co sa tyka farieb, mne ide cislo o CB.