Vyroba DPS u pana Kohouta - cerstva zkusenost

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Listopad 11 12:40:12 CET 2011

Taky mi delal uz asi 20 ks PS, presne jak pisete, dopis s PS a slozenka.
Nabizel jsem se, ze poslu peny na oucet, ale pry ne...
Jen mam strach, aby te duverivosti nekdo nezneuzil.
Opravdu ta firma funguje vyborne, v pondeli poslu - emailem predlohu, do
konce tydne to mam doma.
Kvalita desek vyborna, dokonce mi nekolikrat prisla uz navrtana ( aniz
bych pozadoval)
To se ani nevyplati se s tim prasit doma. Myslim tim smrad a bordel z
HCL, nebo zahlubovace atd.... kdyz clovek bydli v bytovce, nejsou na to
dost dobre podminky.
JaKub