Eagle - hromadne zmenseni prvku v knihovnach

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Listopad 11 12:36:07 CET 2011

Ano,  je rada dalsich PCB CADu, ktere maji takto koncipovane omezeni
(pocet soucastek/uzlu/spoju). Jenze je to samozrejme tak, ze na velke
desce byva velky pocet techto prvku ;-) Zatim me to ale nijak nepali,
prispevek byl minen vicemene akademicky.

Ad zmeny v kontrolach/postprocesech atd.: osobne tyto funkce nevyuzivam,
kontrolu vzdalenosti si delam sam a "postproces" je pro me export motivu
do vhodneho formatu (*.ps, *.pdf ci napr. *.png). Uroven jsem zhruba
popsal v jinem prispevku (pan Kohout...).

Tim samozrejme netvrdim, ze to nikdy nebudu potrebovat, ale pri kusove
vyrobe se proste "ultraprofi" uroven vyroby DPS nevyplaci (a zacina to
uz u dvouvrstvych DPS s prokovy)...

Mimochodem: na Kicad uz se zrodilo par hezkych manualu (treba
http://slavino.sk/elektronika/elektro-navody), tak mozna casem... ;-)

---
Jirka