Vyroba DPS u pana Kohouta - cerstva zkusenost

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Listopad 11 12:22:59 CET 2011

Já pochopitelně kusovky či prototypy dělám taky sám, je to
bezkonkurenčně nejrychlejší (laser + fólie/pauzák dle nálady +
nafetování + Positiv 20).

Ale 6 desek už nebyla kusovka, k tomu těch 240 otvorů a při té finální
ceně prostě nebylo co řešit...

---
Jirka