Eagle - hromadne zmenseni prvku v knihovnach

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Listopad 11 10:47:44 CET 2011

Dobrý den,
 V blahé minulosti jsem používal formou light, když jsem došel na max. tak
1/ otevřel jsem si nové schéma, pod stejným názvem v jiné složce, tam vložil
nějaké součástky z předešlého schématu, a kreslil dál (funkční bloky)
2/ ve DPS jsem celou desku rozstřelil na základní prvky ( čáry ), přihrál
nový subor netlist či jak se to jmenovalo a routroval ručně dál.

Pakárna, ale šlo to tak dělat. Jednou jsem se tak dostal skoro na 500
součástek. Ale jak říkám otročina.  Míra

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Poucha
Sent: Friday, November 11, 2011 9:37 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Eagle - hromadne zmenseni prvku v knihovnach

Dobrý den,

v souvislosti s tímto tématem jsem byl upozorněn autory Formicy, že Formica
má výhodu v tom, že neomezuje rozměr desky, jen počet součástek. Takže
předávám a mohu nabídnout různé verze.

Jinak osobně si myslím, že zmenšovat součástky v Eagle není moc dobrý nápad
- musely by se změnit i všechny konstanty v kontrolách desky, změnit
postporcesory, opravdu velký zásah a ještě by si člověk nebyl jistý, zda na
nic nezapomněl.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel