Vyroba DPS u pana Kohouta - cerstva zkusenost

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Listopad 10 21:35:21 CET 2011

Nechávám si tam taky dělat DPS. Tedy u toho druhého v paneláku.
Většinou jen pár kousků nebo prototyp. Raději jednodušší desky, protože
nedělají prokovy. Zatím vždy spokojenost. Navíc vylepšeno tím, že to
neposílají jako drahou dobírku, ale jako dopis se složenkou uvnitř.

Film bývá kolem 50 Kč. V profi firmě je to kolem 300 (panelizují na větší
rozměr).

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka
Sent: Thursday, November 10, 2011 9:06 PM
To: konference HW-news
Subject: Vyroba DPS u pana Kohouta - cerstva zkusenost

Tak mi to neda a musim se podelit o cerstvou zkusenost s vyrobou DPS u
pana Kohouta...

Naposledy jsem u teto "dvojfirmy" (bratri) nechaval DPS delat nekdy pred
cca 20 lety, a to u J. Kohouta. Byl jsem spokojen a tak mnou skoro az
cloumala zvedavost, jak se veci zmenily. Taky jsem byl zvedav na jeho
bratra.

Uz prvni pohled na sidlo firmy byl dusi lahodici: klasicka zivnost v
pekne umistenem a udrzovanem domku s pristavbou. Uvnitr stare, ale tim
padem osvedcene a stale dobre funkcni pristroje; majitel, co dokonale
rozumi veci a ochotny si popovidat i o tom, jak co dela.

Nyni k vlastnim DPS: nechal jsem delat 6 stejnych desek prevazne pro SMD
montaz, jednostranne, rozmer 66x72 mm, s rucnim vrtanim a rucnim
ostrihem, min. tloustka car cca 0,4 mm. Otvoru bylo na desce 40, dva
ruzne prumery. Zadani mailem ve forme predlohy v postscriptovem souboru.
Zadaval jsem v nedeli v noci, dnes (ctvrtek) jsem si byl pro desky.

Desky byly nejen ostrizene, ale hrany byly presne a rovne zabrousene,
otvory vyvrtane presne na svych mistech a perfektne vypadajici (naprosto
bez otrepu apod.), povrch opatren ochrannym lakem. Po podrobne prohlidce
jsem zatim nasel jedinou vadu (preruseny spoj), jinak vizualne velmi
uspokojive.

No a na zaver hadanka: tipnete si, kolik cela akce stala (tj. vcetne
zhotoveni filmu)...

---
Jirka