jakou barevnou laserovku ? // ciss // samsung

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Čtvrtek Listopad 10 16:49:33 CET 2011

Takze nakonec jsem zakoupil
http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10514008J01Q0VFYXM
Cena smesna v porovnani s moji prvni laserovkou.

Prvni tisky jsou uspokojive i na obycejny kancl papir. Na potrebne materialy
budu pouzivat papir 120 nebo 160g.
Na papire 160gr tisk perfektni
Kolik vydrzi tonery, uvidim, ale nijak to neresim, nebot na tisk
pozadovaneho mnozstvi bych asi zadnou jinou ekonomicky lepsi variantu
nenasel.

Mala vzpominka na prvni laserovku.

V prosinci 1991 jsem koupil prvni laserovku do redakce ELEKTROinzertu.
Byla to EVEREX, cernobila, 2MB pamet, poscript .. cena neco pres 60.000Kc

Pro mladsi rocniky  .. v te dobe byla laserovka neco extra, mely ji pouze
reklamni studia, poscript byl zazrak nutny pro prenos dat na osvitove
jednotky, 2MB bylo silene mnozstvi pameti, za 60.000 byl ojety favorit v
dobrem stavu

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862