Re: test 3še žýáíéúäô

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Listopad 9 13:41:50 CET 2011

No lenze sa Ti snazim vysvetlit to, ze mas vidiet *zle* vsetko!

To, ze vidis telo dobre, je teda zle :-) . To znamena, ze kodovanie tela gugl *uhadol*. Inaksie povedane, museli urobit pomerne aktivnu vec na to, aby to takto bolo. Este inaksie povedane, je to feature nie bug - a tym padom to nebudu chciet odstranit nikdy, kedze sa na tom zrejme nadreli.

wek