EZS a EPS komponenty

DeeJay deejay na email.cz
Úterý Listopad 8 19:46:00 CET 2011

no zkuste se vyhnout jablotronim JS-10 harmony
http://www.jablotron.cz/upload/download/mde51202.pdf
na ty mohu dat spatnou referenci - u zakazniku po nekolika letech jich
odesla tak polovina, ale je fakt, ze mam je prodejce dokazal opravit. Dnes
uz se neprodavaji,ale na aukru atd. se obcas objevi za dobrou cenu. Co se
dalo pochvalit, bylo ze ve stejnem krytu se delalo cidlo se dvema
nezavislymi rele - a to bylo na domaci automatizaci vs. EZSku jako delane.
Dnes uz v nabidce nic podobneho neni. na JS-20 a LS-25 zadne reference nemam
- resp. co se namontovalo to funguje :-)
Magneticke kontakty si vyberte radeji sroubovaci a se svorkovnici nebo
zavrtne a ne samolepici - ne ze by nefungovaly, ale zname samolepky :-)
- jinak pro prehled co vsechno se vyrabi zkuste nakouknout treba sem:
http://www.adiglobal.cz/iiWWW/cz/produkty110.nsf/w?Readform&c2=11007

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jiri Foldyna
Sent: Tuesday, November 08, 2011 2:35 PM
To: HW-news
Subject: Re: EZS a EPS komponenty

Dne 8.11.2011 14:19, Petr Stehlik napsal(a):
> To jako k nějakému třeba simatiku apod?
> Pokud mají čidla splňovat normy po EZS/EPS
> tak jejich výstupy většinou nejsou prosté spínací kontakty.
>
> Petr

Ano, přesněji jde o Tecomat Foxtrot. Nepotřebuji plnit normy pro
EZS/EPS, potřebuji pro domácí použití registrovat pohyb,
otevřená/zavřená okna, rozbití skla a výskyt požárního ohrožení. Systém
nebude součástí dedikované EZS/EPS, jde o doplnění řídicího systému pro
rodinný dům. Líbí se mi např. od Jablotronu JS-20 Largo, LS-25 Combo,
SD-280 a SA-203, ale nemám s nimi žádné zkušenosti, takže bych uvítal
doporučení někoho znalejšího :-)

Děkuji
JF