Re: test pøíli¹ ¾lu»ouèký kùò úpìl ïábelské ódy pøíliš žlu ouèký kùò úpìl ïábelské ódy pøíliš žlu ouèký kùò úpìl ïábelské ódy

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Listopad 8 12:39:25 CET 2011

Vsetko je zobrazene zle, no su rozdiely medzi. Prva a druha veta su
zhodne, tretia je zobrazena inac.
ž ('z' s makcenom) v prvej a druhej vete je ako znak 3/4 a v tretej je
spravne. ť (t) je v prvej a druhej vete znak >>, v tretej chyba (je
tam medzera). Ostatne znaky su zobrazene zhodne, ale vacsinou zle.

Podrobnosti v hlavicke su vo web rozhrani Gmailu velmi skromne,
ohladom kodovania nic. Doma stiahnem maily do Thunderbirdu, tam
hlavicky uvidim. Som zvedavy, na diakritiku :-) Pokusy od Jirku a aj
ine bezne maily su v TB zobrazene spravne.

miro