Soucastkova zakladna za bolsevika (bylo: Re: patek - baterky)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Listopad 8 10:28:56 CET 2011

2011/11/8 J.Polivka <jpolivka na volny.cz>:
> Někde měli odpory malých hodnot, jinde zase vysoké a něco jste pořídili v
> bazarech.
> Tam se mnohdy vyskytly věci, ľe jste skákali radostí.

Presne tak! V Kosiciach bol obchod, ktory sme poznali pod nazvom
"Lacna Tesla", vypredaj nepodarkov, nadbytkov, aj bazar v jednom. Ked
som obcas siel do Kosic, toto bola moja prva zastavka. Potom som v
Kosiciach studoval na VS, prave ked bola revolucia a tesne po nej.
Vtedy sa rusili rozne vyroby, obchod ponukal naozaj zaujimave veci.

miro