kontroler pre serva (roboticka ruka Merkur)

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Neděle Listopad 6 19:36:40 CET 2011

Zrovna nedávno jsem koukal na starší díl TBBT, kde Howard upadl na
robotickou ruku. Tak si ten sw ošetři lépe, lékaři pak na to nemají krycí
kód. :D

Když už si budeš hrát, tak si to napiš ve VHDL. Neříkej, ze ti nějaká deska
nezbyla :D

PK