1-wire sit k cidlum DS18B20 - poradte prosim

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Listopad 6 12:35:51 CET 2011

Pane Zarubo, diky, Vase pripominky jsou presne toho charakteru, co jsem
chtel slyset. Jedinou vec neovlivnim - totiz zpusob zpracovani dat. Budu
pouzivat hotovou linuxovou nebo win aplikaci (na notebooku, jak uz jsem
psal), neb tvorba sw me jaksi miji ;-)

Ale myslim, ze nebude problem vyloucit extremni ci vylozene vadne
hodnoty dodatecne rucne, pokud to v sw neni uz osetreno.

V globalizatoru jsem vcera videl krouceny par (dvojice dratu) za 5,5
Kc/m a myslim, ze pujde jinde koupit i vyrazne levneji. Popisu pak
vysledky s timto vedenim...

---
Jirka