1-wire sit k cidlum DS18B20 - poradte prosim

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Sobota Listopad 5 18:17:44 CET 2011

Na to jsou tam požární hlásiče. Ta čidla jenom kontrolujou jaká je
teplota v serverovně, jestli se to někde v létě neohřívá moc. Takže ty
chyby nevadí.

--
Ales Filip
http://xanadu.khnet.info