Re: Kvalita kondenzátorů :-(

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Listopad 5 18:05:01 CET 2011

 5.11.2011, 17:58:50

Mnoo, pul roku je malo i na Hitano, IMHO by mely vydrzet alespon 2
roky.
Nekvalitni jsou urcite, spatnym typem jste to jenom zhorsil.
Je take mozne, ze ani ty Hitano nejsou "original", ale neco jeste
mnohem horsiho, pripadne nejaka vadna serie.
Cinani jsou chytri, a hloupemu bilemu muzi prodaji cokoliv. :-(

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz