Soucastkova zakladna za bolsevika (bylo: Re: patek - baterky)

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Sobota Listopad 5 17:29:28 CET 2011

>Součástky jsem kuchal z vyhozených televizí, i tranzistory se občas
>našly.
>Na VKV chodil jen OC170vkv, OC170 tam nedosáhl.

Približne polovica z OC170 na VKV dosiahla. Urobil som vstupný diel na
OIRT, nastavil som ho s GF505. Tie som potom potreboval na CCIR, tak som
ich skusil nahradiť OC170 a šlapali bez problémov, ani som nemusel
vyberať. Boli podľa nejakého parametra triedené a najlepšie boli s
bielou farbou na vrchu púzdra. To platilo i o ostatných typoch, napr.
103NU70, tie boli biele s najvyššou betou. Ja som v obchode ani OC170vkv
nikdy nevidel, tak isto ako OC171 ale v katalógu tie OC170vkv boli. P.B.