Soucastkova zakladna za bolsevika (bylo: Re: patek - baterky)

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Listopad 5 13:55:57 CET 2011

 5.11.2011, 13:51:00

Ja jsem kupovak KC507. Mely sice mensi h21e, ale zato byly o 50hal.
drazsi. Ale nebyly tak uzkoprofilove, jako 508, 509.
A nebo jeste radej KC147, ty byly za polovic, coz v te dobe znamenalo
rozdil dvou piv.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz