OT: TEST diakritiky - dilci zhodnoceni

Miroslav ©inko sinkomiro na gmail.com
Pátek Listopad 4 22:16:35 CET 2011

2011/11/4 Jirka <zaloha na volny.cz>:
> Jak to probíhá v Gmailu, netu±ím, neb jsem se nezařadil. Někde jsem ale
> zahlédl, µe www rozhraní odřezává hlavičky zpráv, tak jestli v tom nebude
> ten zakopaný pes...
>
> Pánové, co máte ty problémy, moµná by nebylo od věci si alespoň na
> konferenci zařídit nějaký účet, který diakritiku zvládá, kdyµ uµ to musíte
> číst přes www rozhraní. IMHO k tomu ale není důvod, takový Thunderbird je
> bez problémů v portable verzi (na klíčenku) a win verze jde spustit i pod
> Wine v Linuxu...

U Gmailu problem pokladam za prechodny, objavil sa pred par dnami, ked
zacali otravovat s prechodom na novy vzhlad. Chybu som im 2x
reportoval. Ak ju neopravia, pojdem o dom dalej..

Nie som na tie flame, neviem, ci som sa zaradil, alebo nie. Ano Gmail
je zadarmo. Rovnako ako Linux. Myslim, ze prave Vy ste pisali o tom,
ze prave reportovanie chyb je cenou za pouzivanie. A riesenie
problemov je vyzva..

miro

Daląí informace o konferenci Hw-list