Klapka v sani u dieselu bylo: Re:[OT] Vaha vzduchu ?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Listopad 4 21:52:14 CET 2011


http://www.inzertexpres.cz/inzeraty?type_offer=1&find_text=trabant

http://www.bazos.cz/search.php?cenaod=&cenado=&kitx=ano&hledat=wartburg&client=QtWeb

Warbec s novou vlaštovkou nebrat, brzo vám uhnije kolo (oprava 20k i s 
prací - nový rám), tedy od roku 86 (nebo 84?). Dobrou verzi poznáte tak, že 
pokud má ještě origo motor, tak má nerozvrtatelný německý karburátor 16F40 
(tj. jde tam nastavit fakt jenom to co potřebujete) a chladič za motorem, 
nové mají JIKOV a chladič už může mít i před motorem. Německý karbec projde 
s velikou rezervou na emisích, u českého záleží, jak moc jste si ho 
rozvrtali. Rozjíždět opatrně, nebo vás bude bolet krk, zatáčky projíždět 
jedině pod plynem! A motorem se brzdí jen v případě, kdyby hrozilo spálení 
brzd (při dlouhém sjezdu z hor). A olej se do nádrže nelije jen tak, ale 
napřed se rozmíchá s benzínem 1:1.

Ceny nových, v maďarsku dodnes vyráběných náhradních dílů:

http://www.trabantservis.cz/nahradnidily.htm

V Německu z náhradních dílů postavili nedávno komplet warbeca pro muzeum, 
vyšlo to skoro na půl mega (v kč).


----- Původní zpráva ----- 
Od: Kuba Jan

Jo, je to k pláči,
asi si začnu schánět nějakého spolehlivého wartburga, nebo tráboše.
Dneska jsem dostal servisní knížku od té fábky 1,9SDI . Je vyrobená před 8 
lety, a už tehdá tam vymysleli takovejch featur, že je mi z toho zle.



Další informace o konferenci Hw-list