OT: Kodovani prispevku

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Listopad 4 20:58:27 CET 2011

To už se tady probíralo dávno. Možná jsem tehdy zastával stejný názor? -
nevím, nechci to teď hledat. Nicméně: archiv na webu má v záhlaví
stránky meta tag

  <META http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-2">

takže když příspěvky odesíláte též v ISO 8859-2 (jak bývalo kultivovaným
zvykem), mělo by být - a alespoň u mě taky je - vše v pořádku.

Otázka je, jak se mailman chová při jiných kódováních. Zkusím to otestovat.

Já osobně píšu názvy threadu bez diakritiky a obsah s ní (zmíněné
ISO8859-2) a nehodlám to měnit. Vídíte i text ode mě špatně?

---
Jirka