Alternativni firmware do routeru - SVN server

Petr Tosovsky PetrTos na altopro.cz
Pátek Listopad 4 20:02:12 CET 2011

Diky za rady.
Alternativni firmware do te Synology krabicky je podle popisu autora
puvodni firmware od Synology upraveny tak aby obsahoval predpripravenou
instalaci ipkg a neco ohledne zpristupneni casti file systemu. Tak si
rikam nic zasadniho. Webove rozhrani je identicke i cislo buildu.
Problem mozna bude ve me, ze se to teprve ucim.
Zkusim to tedy z cisteho zacatku jak pises a pekne pomalu. Je pravda, ze
jsem do toho vlitnul a po vypisu ipkg list jsem instaloval dost
nekoordinovane.
TP-link uz se taky klepe co si na nej pripravim. :-)

Tosa