OT Sroub zajistujici hlavicku akuvrtacky

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Listopad 4 16:00:15 CET 2011

Před cca 1/2 rokem jsem sháněl normální metrický levý šroub s imbusovou
hlavou, nějakou M6 tuším. Do kompresoru z OBI. A nesehnal. Nakonec jsem
napsal do firmy, která ty kompresory opravuje, a odtamtud mi ho poslali.
Pochybuju, že takovou exotiku seženete.

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info