Klapka v sani u dieselu bylo: Re:[OT] Vaha vzduchu ?

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Listopad 4 15:01:38 CET 2011


Mam auto s DPF a s istotou mozem povedat, ze do ziadnej nadrze nechcijem

http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_particulate_filter
http://en.wikipedia.org/wiki/Selective_catalytic_reduction

A hladajte, kde sa nachadza slovo urea ....

Prvy vyhra lizatko

-m-

PS. Skuste si zohnat Internet. Je to dobra vec, da sa tam najst kopa 
zaujimavych informacii, nebudete musiet hadat.



On 4. 11. 2011 14:27, Tomáš Koželuh wrote:
> Pokud se nepletu, tak močovina se používá i u osobáků s filtrem sazí. V
> koncernu se označuje jako DPF a občas se tak jako tak zanese, pokud se tomu
> autu občas pořádně nešlápne. Diesel s filtrem lze poznat velice jednoduše,
> má rovné výfuky a neočazený zadek. Za chvíli už bude problém auto bez DPF
> sehnat...
>
>> -----Original Message-----
>> From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
>> Behalf Of Koder Petr
>> Sent: Friday, November 04, 2011 1:11 PM
>>
>> U vznetovych motoru se pouziva oxidacni katalizator (dnes prakticky
>> vzdy), filtr sazi (uz take hodne) a redukce NOx mocovinou hlavne u
>> velkych aut, kde jsou jine emisni limity nez u osobaku.
>>
>> Kompletni emise se meri pri schvalovani. Pri kontrolach behem provozu
>> se delaji jen zjednodusene testy.
>> Pri kontrole se u naftaku meri jen produkce sazi v rezimu volne
>> akcelerace (plny vykon od volnobehu k "omezovaci" resp. do prebehovych
>> otacek), coz je nejproblematictejsi rezim z pohledu tvorby sazi. V
>> takovem rezimu se vlastne ERG ani neuplatnuje.
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list