Klapka v sani u dieselu bylo: Re:[OT] Vaha vzduchu ?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Listopad 4 14:27:58 CET 2011


Pokud se nepletu, tak močovina se používá i u osobáků s filtrem sazí. V
koncernu se označuje jako DPF a občas se tak jako tak zanese, pokud se tomu
autu občas pořádně nešlápne. Diesel s filtrem lze poznat velice jednoduše,
má rovné výfuky a neočazený zadek. Za chvíli už bude problém auto bez DPF
sehnat...

> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
> Behalf Of Koder Petr
> Sent: Friday, November 04, 2011 1:11 PM
> 
> U vznetovych motoru se pouziva oxidacni katalizator (dnes prakticky
> vzdy), filtr sazi (uz take hodne) a redukce NOx mocovinou hlavne u
> velkych aut, kde jsou jine emisni limity nez u osobaku.
> 
> Kompletni emise se meri pri schvalovani. Pri kontrolach behem provozu
> se delaji jen zjednodusene testy.
> Pri kontrole se u naftaku meri jen produkce sazi v rezimu volne
> akcelerace (plny vykon od volnobehu k "omezovaci" resp. do prebehovych
> otacek), coz je nejproblematictejsi rezim z pohledu tvorby sazi. V
> takovem rezimu se vlastne ERG ani neuplatnuje.



Další informace o konferenci Hw-list