[OT] Vaha vzduchu ?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Listopad 4 08:56:45 CET 2011

No ono je potreba se na to podivat spise tak, ze obrazne receno (nechytejte me za slovo) "cokoliv je tam elektronickeho je od Bosche" a tedy celkem pochopitelne plati vyraz "nejvetsi bolesti dnesnich aut celkem obecne je elektrika a elektronika". No v podminkach provozu v aute neni cemu se divit. Prece jen litinovemu bloku nebo ocelove hrideli je oproti elektronice celkem jedno, ze se meni teploty, ze se to natrasa atd.

Jakub Serych