OT: Linux (na desktopu) a kompilace (bylo: Re: Alternativnifirmware do routeru - SVN server)

Snehulak snehulak na gmail.com
Pátek Listopad 4 08:00:43 CET 2011

Tak hlavne musi byt ten pocitac pouzitelny pro uzivatele , jak jsem psal my
mame nod vic jak na stovce pocitacu a se zpomalenim se moc nesetkavame.
Prave u firemniho PC by to slo resit jinak nez antivirem , treba zamezenim
pristupu k externim usb zarizenim , nastavenim prav atd... On ten antivir
stejne neni samospasitelny a musi se stejne kombinovat jeste s dalsimi
opatrenimi, treba kde to jde nasadit linux :)

snehulak