OT: Linux (na desktopu) a kompilace (bylo: Re: Alternativnifirmware do routeru - SVN server)

Snehulak snehulak na gmail.com
Pátek Listopad 4 07:27:50 CET 2011

3 hodiny to bude nejaka urban legend ne ? Spravce co ma takove PC by asi v
normalni firme hned vyhodili nebo si nedovedu predstavit situaci kdy by
nekdo musel tak dlouho cekat v pracovni dobe na PC nez neco udela.
My mame NOD na stovkach PC , vsech moznych konfiguraci a zpomaleni(vyrazne)
nepozoruju , na domacim PC nemam antivir vubec nebo v nejhorsim ten od MS z
windows essentials ten dobry .

Ale to vite co chcete po ovci na kterou musite klackem jak pise jeden
mistni fanatik :)

snehulak