OT: Linux (na desktopu) a kompilace (bylo: Re: Alternativnifirmware do routeru - SVN server)

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Listopad 3 22:20:04 CET 2011

> Jen jsem napsal, ze tak jak to tady licite v ruzovych barvach to
> proste neni - tedy ze linux jen pouzivate - podle vseho mate
> minimalisticke naroky na PC - pak samozrejme vystacite s malem.

Proti Windows je to pohoda, jazz... Minimalistické nároky? No nevím,
kancelář (se vším všudy), net, specializované programy týkající se
elektroniky...

> Lidi nechteji resit problemy linuxu. Lidi
> potrebuji aby vse fungovalo protoze na tom pracuji.

Ano, já mám Linux právě proto, abych problémy neřešil a mohl pracovat,
dále abych třeba periodicky neplatil za antivirové programy, nové
"lepší" verze sw a jiné podobné výpalné. Ale to už se opakuju jak
přeskakující deska...

Jinak obecně problém - pokud je (a není pseudoproblémem, tedy nejde
např. o bolševicko-byrokratickou chuťovku) - pro mě většinou je výzva,
nikoliv překážka.

> To je ale uzivatelova volba - pokud to chce tak se muze kdochcecochce
> stavet na hlavu

Tak to už vůbec nechápu. Možná myslíte "uživatele", jimž nějak
spravujete systém, oni si na Vás vymýšlejí takovéto kraviny a Vy je
respektujete. Já ne. Jednak jim nepodléhám, jednak jim dokážu příp.
rozumně vysvětlit, o čem to je a oni to obvykle pochopí. Pokud ne, mají
smůlu. Howgh.

> Tento thread byl pokud vim o tom proc se neprodavaji PC s linuxem a ja
> jsem vam to v minulem prispevku vysvetlil.

Tento thread (myslím od mnou pozměněného názvu) byl o tom, jak se dá
uživatelsky příjemně používat Linux. Pak se kdosi zeptal na prodej a
kdosi jiný mu to "vysvětlil". Já jsem se na to rozhodně neptal (mám
jasno) a kdo "vysvětloval", to už teď nebudu hledat. Nicméně už to bylo
na jiné téma, než jsem napsal já.

> A to, ze si koupite neco co v jedne verzi jede a v novem jadre to
> vypadne je take bezne.

Ještě se mi nestalo (na více zcela různých počítačích s různými
distribucemi). Jo pardon, teď jsem si vzpomněl, vlastně za ta léta
jednou: http://www.suseportal.cz/pripojeni-externiho-ntfs-disku

---
Jirka