OT: UV cisticka z DX

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 3 22:15:01 CET 2011

Tak ted jste me dostal :-) , nikdy jsme o tom nepremyslel. Pamatuj si to protoze jsem z teto problematiky zkousel drahou polovicku , kdyz se pripravovala na zkousku a tohle byla technictejsi cast, ktera me zujala.
Zakladni poucka logaritmu rika "vysledek logarimu je vzdy exponent neboli rad puvodniho cisla" cili pokud to chapu spravne je redukce o 4  log rady
takova redukce kde z kazdych puvodnich 10000 infekcnich agens zbude 1.
Tedy doufam, pokud se nepletu je to Bunsen Roscoeuv redukcni zakon , ale nechce se mi to hledat, tak je to mozna cele jinak :-)

Ferman